Torsdag

Var till läkaren idag. Nog en utav de sämre läkarna jag någonsin varit till tyvärr. Hon ingav inget förtroende alls och det är viktigt för mig.
MEN........ jag blev sjukskriven 50% till och med den 4 december. Hon började babbla om att Försäkringskassan inte kommer att godta sjukskrivningen på 100 % och då blir jag utan pengar. Tänk att FK har sån jävla makt över oss....
Och hon tyckte det var jättekonstigt att de beviljade mig havandeskapspenning också... Hur kan hon ens säga det....
Tur att jag har kvar min "riktiga" läkare nere på Skoghalls vårdcentral. Detta var ju ett läkarbesök genom MVC...

Så i morgon ska jag jobba 10-14. Ska jobba fre-tors 4 timmar per dag och sen är jag ledig fre-sön då vi åker till Stockholm. Sen är det 9 dagar kvar tills det är Bye bye!

Har lyckats att göra äppelchutney med russin idag. Det doftar curry och ingefära i hela lägenheten... får se om det smakar samma som Ingrid brukar göra...
Nu ska jag snart laga mat för Jimmy är väl på ingång om ca 30 minuter.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: majsan

nu vet du hur jag har haft det i några månader =) hon är inte kul hon..

2008-11-27 @ 21:01:39
Postat av: Toddi83

Läkarna verkar inte ens ha en aning om hur tufft det är på jobbet... Jag blir så arg när jag läser om hur dom behandlar dig... Grrrr... Hoppas de e bra med dig i övrigt... Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback