Söndag och utflykt till Ikea!

Vi tog en tur till Ikea förut. Och visst kom vi ut med en kasse ;) Käkade även lunch där med efterrätt. Idag blev det köttbullar med potatis och efter det en bit morotskaka. Gött gött var det!

Bebissakerna börjar fyllas på sakta men säkert. Det är lika bra att sprida ut inköpen lite så att man inte behöver inhandla allt i sista sekunden. Viktigast är ju vagn, säng och kläder. Vagnen kommer i januari, sängen hämtar vi hos Helena ganska så snart och kläder....ja lite har jag ju hos mamma från när jag var liten. Vi får väl se vad tomten kommer med ;) (jag har ju varit fruktansvärt snäll i år ju!!)

I morgon är det besök på sjukhuset som står på agendan. Ska på glukosbelastning och ta en massa blodprov och dricka söt äcklig sörja... Inte det roligaste men är man tvungen så är man... Får inte glömma nåt att läsa och citronen!

Heddå!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja har oxå varit snäll i år..pusss

ja tror tomten kommer komma me bebis saker haha han viskade i mitt öra..ler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback