Så jävla arg! Hur fan är det möjligt!!!!!!!!!!!

Jag kan inte fatta detta.......Jag har fått avslag gällande min ansökan om havandeskapspenning......

Alla andra som har jobbat på BK och ansökt om det har blivit beviljade! Varför inte jag då??? De gör ju för fan samma jobb som jag???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gud måste hata mig.................................

Har fram tills den 24 novmber att överklaga och tillägga synpunkter. Var så säker....här ska krigas!!!!!!!!!
Har nyss skrivit ett två sidor långt brev med arbetsbeskrivningar över vad vi sysslar med på en snabbmatsrestaurang. Det är ju inte alla så har ett stillasittande kontorsjobb som de på Försäkringskassan har.. (Jävla feta kossor som bara trycker på ja eller nej rutan....Lotto eller????????)

Ska även ringa till Barnmorskan och få hjälp. Hon är bra och lyckas med det mesta!

Jag ska gå segrande ur den här striden! Tänker verkligen inte jobba ända fram tills den 4 februari!!

Är så arg att mina tårar bara sprutar och mina ögon ser ut som om jag har festat konstant i 14 dagar eller nåt. Helt rödsprängda.....

Angelika var gullig och tog mitt kvällspass idag. Tack så hemskt mycket! Jag lovar att om jag skaffar hund så kan den få vara hos dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman ja tror de löser sig... hoppas du mår lite bättre här får du en stoooor kram från lillasyster...

Postat av: majsan

ja det kommer ordna sig ska du se.. annars får med mig att göra och det vill dom inte =)

2008-11-11 @ 18:58:21
Postat av: Johanna

Jag är mållös... de vet inte vad de pratar om. Bjud in dem till BK och låt dem flytta en pall med pommes i frysen samtidigt som de halkar runt på golvet i köket, gör checklistan och byter olja.

Hoppas att det löser sig.



kram

2008-11-11 @ 22:25:40
URL: http://ellalily.blogg.se/
Postat av: sara

ojs vad konstigt :( Stå på dig! Hoppas det är bra med er annars, vilket datum va det utsatt till?

2008-11-12 @ 22:17:03
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback