Lunch på Casanova med "underhållning"

Lunchade med Jenny och Angelika på Casanova idag. Trevligt och gott som alltid!

Dock med lite "underhållning" i form av detta (OBS i ordning alltså...)
* störande barn som skriker och inte vill sitta still när de och föräldrarna äter
* minsta barnet halkar i stolen och drösar rakt ner i en glasvas med huvudet...
* gråt utbryter och mamman tar upp ungen....för att sen skrika -"RING AMBULANS!!!".....åh jo....ungen blöder....
* systern till barnet som ramlat blir rädd och börjar grina den med....
* ambulansen anländer.....det tog inte så lång tid max 10 minuter...

Vad ska man dra för slutsats av detta???

1. Inte klättra på stolarna
2. Inte sitta nära glasvasar...

Snälla........påminn mig om detta så att mina egna barn inte klättrar på stolarna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh my... Det var ingen matro det inte. Har det löst sig med försäkringskassan?

kram

Postat av: majsan

haha nej, ingen matro där inte.. och stackars "pappa jonatan" då =)

sa precis innan det hände att "snälla marre, håll iaf pli på dina barn"

som tur var gick det bra med "ungen"

2008-11-14 @ 23:18:05
Postat av: Marre

Ha ha..stackars pappan ja....Man blir nog lätt handlingsförlamad när sånt händer..bevisligen...

Ja, jag lovar att hålla pli på mina barn..nån som har hört talas om barnstol med sele eller ett rep kanske ;)

Johanna: Har pratat med en handläggare på FK och hon halft om halft lovade mig havandeskapspenning på telefon när jag läste upp min journal där det står att jag har ont i ryggen. Men jag ropar inte hej än...vill ha det svart på vitt....

2008-11-15 @ 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback