Kanske inte det smartaste jag kunde hitta på

men gjort är gjort....
Har fortfarande jävligt ont i ryggen... Att sitta i en buss totalt 10 timmar och däremellan knata och gå i 6 timmar hör ju inte till det bästa man kan göra när man har ont.
MEN....jag fick ju shoppa......... och är mycket nöjd med inköpen..

Är tyvärr hemma både idag och i morgon från jobbet. Känns ju inget roligt alls. Får nog ta och prata med sjukgymnasten ändå. På onsdag ska jag ner till MVC och då ska jag fråga om nummer och grejor. Ett bättre stödbälte behövs nog också.

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på. Kanske ut och gå en sväng?
Fick förfrågan om fika från en gammal skolkamrat i onsdags, men jag har inte hört något mer varken om tid eller plats.
Får väl ringa upp. Det vore ju jättekul med lite gött fika. Och babysnack. Hon ska ha i slutet av december så ämnet kommer nog att tas upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback