Inget svar idag heller...

Det är jobbigt att gå och vänta på svar....

Pratade med en handläggare på försäkringskassan i onsdags. Jag läste upp min journal där det står att jag har haft väldigt ont i ryggen. Hon sa sen att hon skulle bevilja mig HP, bara jag skickade in en kopia på journalen.
Tror tyvärr inte på det innan jag har det svart på vitt....
Kan liksom inte fatta vad jag gör olika de andra som har fått beviljat som har jobbat på samma jobb som jag. *sur*

I går jobbade jag closing iallafall. Hade så ont i ryggen så att jag fick ta panodil. Försöker att undvika att ta för mycket värktabletter. Men är man tvungen så är man....
I dag värker ryggen väldigt mycket med. Jobbar 16-21 idag (värdelös tid...) och jag har inget skift. Jobbar med Mackan. Det ska bli kul.
Det blev även en stooor miss i kommunikationen i går också. En personal som skulle ha gått 21-cl hade tydligen ringt och sjukanmält sig på lördag kväll. Men på bemanningsschemat stod det att han skulle jobba. Tänkte väl inte mer på det men när klockan blev 21.05 så ringde jag. Pratade med personen och då slog jag upp schemapärmen (tycker att dag-AL kunde ha läst sig fram till det, för det kunde jag. Ska ju inte behöva läsa i pärmen när bemanningsplaneringen och daglig planering är gjord...)Suck
Det löste sig för MACKAN ÄR EN ÄNGEL! SKULLE GLADELIGEN PLOCKA NER MÅNEN ÅT DIG OM DET GICK!!

Nä nu ska jag laga mat!

Kommentarer
Postat av: majsan

Ja vissa är änglar, vissa är det inte ! ;)

2008-11-17 @ 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback