Fruktansvärt ont i ryggen igen..

Bra timeing....not....
Ska åka till Ullared i morgon och det innebär totalt 10 timmar i buss. 5 ner och 5 hem. Sen ska man ränna runt i butiken också.
Rygg/magstödbälte och stödstrumpor ska på. Har även stoppat ned lite panodil ifall..

Jobbade dock bara två timmar idag. Gjorde så jävla ont och jag kunde liksom inte ta ut stegen fullt heller. Gick inte så fort om man säger så. Inte så bra när man jobbar på en snabbmatsrestaurang...
Smärtan sitter som vanligt i övre och nedre delen av ryggen + mycket längre ner. Det strålar ner i benen och det känns som om jag har ont i bäckenet också.. Men det har ju sina naturliga orsaker. Smärtsamt....

Undrar om Malin var och visade upp guldklimpen på jobbet i dag? Fick sms från henne på dagen.

Nä nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Väckarklockan är satt på 03.00. Blir hämtad 04.15...

So long!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å herregud VAD finns på ullared som är så bra att du går upp kl 3 på morgonen??

Postat av: majsan

Hahah! Jaa VAD kan vara så roligt och bra ?

G var in med både bebben och karln, hon var såå himla sööt! Alicia ska hon heta..

2008-11-20 @ 01:20:43
Postat av: Marre

Nu är jag vaken och pigg som satan!! Ni aanar inte vad roligt det är!! Shoppa är livet! he he he

Alicia....sött!

2008-11-20 @ 03:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback