Fortfarande ont...

Gick från sjukhuset till Norrstrand i går. När jag kom bort till "Kåren" hade jag så ont i ryggen att jag trodde jag skulle döö...
Så inget jobb för mig i dag heller...suck... ska se om jag kan få en veckas sjukskrivning till när jag besöker barnmorskan i morgon. Det vore hur skönt som helst. Nu är det ju inte länge kvar tills jag går hem på havandeskapspenning (21 dagar kvar), men det hjälper ju inte mig just nu.

Väntar just nu på att syrran ska ringa. Det är onsdag och hennes lediga dag. Så idag ska vi hem till mamma och göra lite pepparkakor och "Rocky road". Mumma!!!

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trött på jobbet?

2008-11-25 @ 19:24:51
Postat av: Johanna

tisdag gumman,, tack för en jätte trevlig dag med mycket bakstök i köket hos mami =) pöss

Postat av: Marre

Anonym: Njae..kanske lite, men jag hade ju hellre jobbat än haft ont kan jag ju säga...vem är du förresten?

2008-11-26 @ 09:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback