Tjenare....igen...

Nu är man framme i Skogås och har till och med gått och lagt mig. Vi har en låång och härlig dag framför oss på stan i morgon så det är bäst att ladda batterierna när man kan! Vi har varit på promenad med Tarzan, jag och Åsa. Det var skönt. Ska på morgonpromenad i morgon innan frukosten också.

Det ska bli superbra väder i helgen. Väldigt varmt också, så det blir jeanskjol och linne i morgon. Och solkräm på! Skönt!

Ozzy skötte sig bra på tåget, inte ett mjau ens. Det enda som var läskigt var när vi hade klivit av tåget och det började låta när det skulle åka iväg. Men det var också det enda...

I morgon ska jag äta sushi för första gången i mitt liv. Det ska bli spännande!

Nu måste jag nog ta och sova!

Godnatt alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback