Sydag och Viktväktarna

Har varit ledig idag med och jag har hunnit med en hel del här hemma.
* Rensat min garderob, så om nån behöver kläder i strl 50-52 så säg till. De är alldeles för stora för mig...Jippie!!

* Tvättat kläder och plockat in

* Sytt på Charlies systers medeltidsklänning. Alldeles snart färdig. Ska bara lägga upp den och sy halsringningen.

* Bokat tid på ICI för spraytan och lite annat smått och gott.

* Ätit lunch.

Och nu ska jag hoppa in i duschen för att dra till stan och fixa lite ärenden. Hämta nummerlapparna till Vårruset på torsdag och in på systemet en sväng också...

Återkommer med resultat för vägningen....hoppas på nedgång....

Candy- längtar grymt till minisemestern i slutet av maj och till Visby...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback