Städning och sol!

Det har varit skönt att vara ledig idag. Vi tog oss en välförtjänt sovmorgon tills lite efter 10 och sen drog vi i gång och städade. Skönt att ha fått det gjort.
Sen åkte vi ut till mamma och pappa för lite fika. Slappade i solen och kollade på när pappa målade på den nya altanen.

Såg även på Formel 1 från Turkiet. Ett självklart söndagsnöje för familjen Persson...Finns det nåt mysigare än att sova söndagsmiddag till formel 1 bilarnas vroom vroom.... ;) Massa vann tror jag och Hamilton kom tvåa...eller nåt....

Nu väntar jag på att min pastagratäng med bacon och spenat ska bli klar. Är vääldigt hungrig..

Nu kom Jimmy in och började prata om stolar till vardagsrummet. Vill ha klädda stolar med hög rygg. Vet ej om vi ska ha i skinn eller tyg..hmm....i-landsproblem...

Nä, skriver mer sen!

Kram Candy

Kommentarer
Postat av: majsan

nej fy!! formel-1 = bakfylla för mig, klarar inte av det ljudet =)

ang stolarna så tycker jag skinn.. ses te vecka!

2008-05-11 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback