Minus 0,5 kg!!

Uhuu vad skönt det känns ska ni veta!! De här dagarna blir det till att spara MASSA points inför helgen... Kan ju slinka ner ett och annat glas vin då kan jag tänka mig... Får väl se om Åsa har lite mintlikör vi kan festa loss på som förra gången. Ska väl försöka att inte vara så jäävla bakis när vi ska gå på stan den här gången.
Och för första gången i mitt liv så ska jag prova på att äta Sushi! Bra mat för en Viktväktare talade min konsulent om för mig idag ;)

Min syster gick ner hela 2,5 kg förra veckan! Hejja henne!! Hon kan bara hon vill! Det är ju helt otroligt hur lätt allt går bara man gör sin checklista.  * alla dessa jävla checklistor överallt....är det inte på VV så är det på jobbet  *

Fast det förståss, det är ju roligare att fylla i VV:s checklista för där ser man i allafall resultat... Gick igenom checklistorna på jobbet inför vår kommande OER... är lite trött på det just nu...det var ju inte bara en lista utan för hela maj och en hel del i april också..

Nu ska jag snart gå och se på tv...CSI börjar 21. Men innan dess så blir det nog ett litet varmt skönt bad.

Later!!

Candypop

*bara tre dagar kvar....*

Kommentarer
Postat av: lillasyster

mm, ja är sååå bra =)

2008-05-26 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback