Inte så farligt som jag trodde

"Bara" +0,2 kg... Det känns som om det är mer kan jag säga....

Snart kommer Jimmy hem och vi ska ut och gå med stavarna! De säger att man ökar sin förbränning med 40% och det är ju bra! Ska se om vi kan gå den längre rundan idag. Det är ju så fint väder ute och fortfarande varmt!

Sen blir det mat och lite tv. Måste isäng tidigt idag för jag går dagen i morgon.. har sovit vääldigt länge nu på morgonen när jag har varit ledig...Kommer nog vara en zombie i möra....

Kommentarer
Postat av: Heléne

haha näe den är i en sån där bägare.. "Amerikansk film: när de är lessna äter de med sked ur burken" -glass..

http://benjerry.se/



den är riktigt smaskig.. Istället för att äta light glass som jag bara gillar lite en gång i veckan, kan jag väl äta denna glass som e supergo en gång i månaden :D

(Intalar mig själv om detta.. O blev glad när det hade glassen på min nämsta konsum.. hihi) Finns på Konsum mitticity om du vill kika på den...

2008-05-06 @ 22:25:04
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback