Då var det måndag igen då..

Har lyckats byta bort min closing i dag med Mackan så jag går dagen i morgon i stället.
Vaknade väl för ca 45 minuter sen. Tusse är hemma nu så det blir inte till att ligga och dra sig inte! Han tycker att jag ska vara vaken... Gud vad jag har saknat den katten! Han har inte varit hemma på ca tre veckor nu pga massa olika saker! Men han har det väldigt bra hos mamma. Massa god mat, Sixten som lekkamrat och en nybyggd altan att leka och sova på. Sen är de ute i sele varje dag också... Snacka om att ha det bra!

Fy vilken dag det var på jobbet i går. Drickan funkade inte i kassan och restaurangen. Den var +20 grader... Sen var det mycket folk och lite personal... Men ändå så tyckte jag inte att det såg så farligt ut på timförsäljningen. Men ibland kan det ju kännas värre än det verkligen är.

Closingen gick väl sisådär... Vi hade inte lyckats att förstänga speciellt mycket, dvs nästan inget alls... Och det krånglade på kontoret också... Siffrorna levde fan med mig, men hem kom vi till slut.

Ska och väga mig idag och jag befarar en viktuppgång tyvärr.... Tror att det handlar om +0,5 kg... Nu blir det hårdkörning i alla fall två veckor! För på torsdag nästa vecka far jag!!! Det är alltid skönt med minisemester!

Nu ska jag se om jag ska ut och gå eller dra iväg och träna en sväng... svårt att bestämma mig...

*Over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback