Bilder från vårruset 2008

Nu har jag äntligen fått tummen ur att lägga in dem på datorn.




Årets lag: Malin, Zandra, Charlie, Tess, Carin och jag!

Nästa år har jag planerat att springa, eller i allafall lunka! Det är ju ett mål i allafall! Och mitt mål är att då även ha lyckats skrapa bort minst 20 kg till!!

Idag ska jag jobba closing och sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Det ska bli skönt. Sara kommer hit på lördag och då ska vi sy så det ryker. Dagarna och veckorna går så himla fort nu så det är bäst att få klart allt så fort som möjligt.

Det som är kvar att fixa är
* Saras klänning: lägga upp den, sy i ärmar och sy halsringningen
* Min klänning: Lägga upp den, sy in den (!) i midjan och sy halsringningen.
* Erik och Saras mantlar: inhandla tyg och sy dem.
* Spännen till ovanståendes mantlar. Ska köpa dem i Stockholm nästa helg.

För hoppningsvis har de kvar ylletyg på Stöllige Bengt i Ilanda, men annars får jag ta en sväng till Sundbyberg när jag är i Stockholm. Där har de garanterat. Frågan är bara vad det kostar... Jag köpte ju 5 meter ylletyg till min mantel för bara 249 kr förra året på Ilanda...Att köpa en helt färdigsydd mantel i butik kostar ju 1200 kr och uppåt... Inte så kul kanske, för man vet ju inte hur mycket man kommer att använda den...

Har ju Jennies klänning och sy färdigt också. Funderar på att sy en ny överklänning till henne också... Hon skulle vara fin i blått hon med. Ska prata lite med Charlie också om färgen först.

Nä nu ska jag göra nåt vettigt, som hänga tvätt till exempel....

Kram kram på er

Kommentarer
Postat av: Heléne

Sy in den!! tjoohoo



Jag ska också springa/lunka nästa år. Mitt mål är mastiga 35 kg innan dess, Dåå borde jag kunna springa :) hihi



Ha en fiin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback