Återbud i sista sekunden

Slog på mobilen nyss, tur var väl det. Helena hade skickat mess om att hon var tvungen att ställa in. Det kan lätt bli så när man har barn och dagis är inblandat. Ja ja, vi får helt enkelt ta det nästa vecka! Undrar vad jag ska hitta på då... kanske ta mig en sväng ut till Bergvik kanske. Ska ringa syster tror jag...men hon jobbar nog...jopp det gjorde hon.
Ska ta mig en sväng och strosa i affärer. Skönt att göra det när man är ensam och ingen frågar om jag är klar snart och går ut och sätter sig på en av bänkarna utanför affären med de andra gubbarna... så jävla typiskt karlar.

Ha, nu är jenny med på msn! Ska gå på stan med henne! Får ta en sväng till Bergvik sen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback