6 timmar med shopping

Började dagen med en promenad på 40 minuter med Tarzan runt halv 9. Redan då var det 18 grader varmt ute.
Sen blev det god frukost och dusch för att sen åka ner till City vid halv 11 och lämna hunden till Åsas pappa.

Sen gjorde jag och Åsa stan. Jag köpte inte nåt annat än det jag hade planerat att göra. Yves Rocher, Lush och en liten del av doppresenten till Philip. Provade sushi för första gången och det var helt ok!

Nu vankas det tacos! Och rosévin!!

Jimmy kommer i kväll också...är lite kramsjuk faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Heléne

Yves!!! Jag visste det var något jag missade sist!!

Jahaja.. Men det gör väl inget iofs... Kan ju ååka tillbaka till storstan snart igen då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback