Söndag

Ledig denna helg. Fy fan vad skönt det har varit. I går var jag på stan en sväng, sen åkte vi hem till mamma och pappa för fika och hockey. Och Färjestad vann!!! Kul kul!!

Blev lite mysmat framför tvn för det var ju melodifestivalen! Och det var helt ok!

Idag har jag städat hela lägenheten och ska snart in i duschen. Jimmy är och hjälper pappa med den nya altanen. Det blir mat där inom kort så det är bäst för mig att jag rappar på....
Jag och Sara skulle kollat tyg denna helg men hon har åkt på magsjuka och det vill jag inte ha. Det räcker med att jag har skapat mig själv ryggont....Jag får ont i ryggen så fort jag anstränger den med dammsugning, moppning mm.... Låter precis som om jag skyller på det för att slippa städa men så är inte fallet. Jag får faktiskt ont!

Aja.... Over and out!

Kram Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback