Skärtorsdagen

Just nu har jag min andra rast. Jag går 11-20 idag och vi har haft att göra kan man säga.. 4000 över budget när klockan var ca 15.30. Det känns som old times!

I kväll är det hockey, men jag hinner inte hem till det. Dels går matchen på Canal + och inte på Kanal 9. Suck....

Men eftersom jag inte kommer att se matchen så kanske de vinner.....

Touse: Nu håller vi alla tassar, klor, tår och fingrar!!

Fy fan vad jag är trött i huvudet och helt slut i ryggen efter en dag på bordet. Men efter rasten så ska jag få stå i DT:n. Det ska bli skönt.

På påskafton ska vi till Kurt och Ingrid för påskmiddag. Och på söndag ska vi till mamma och pappa. Om det inte blir påskmat så ska jag se om jag kan bidra med lite och laga det jag hade tänkt att laga på lördag kväll. Kyckling på spett med sesamfrön och chili. Låter gott i alla fall..

Nä nu måste jag jobba!

Kram Candy- som inte ska åka till blåkulla i år....kvasten är trasig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback