Påskdagen

I dag har vi varit hos mamma och pappa på påskmat. Sill, potatis, lax, mammas hemmagjorda köttbullar, gott bröd, janssons och påskskinka. Det är ju julmat fast ändå inte.. Jo..och ägg naturligtvis.... Allt ätet på mammas jättefina nyinköpta påskservis.

Hämtade syrran hemma hos henne (var väl antagligen för bakfull för att köra själv ;)) och sen ett snabbt pitstop på Coop Xtra för inköp av påskmust. Sen iväg till Hammarö och MATEN.....

Efter maten gick jag och syrran in och la oss i sovrummet för att titta lite på tv. Johanna somnade men jag såg på Nigella och sen var det dags för nostalgitripp och min absoluta favvofilm sen barnsben..... STAR WARS....Den första filmen( som egentligen är den fjärde...) Darth Vader är ju bara för cool.....




Nu ska jag ta ett väldigt skönt varmt bad innan det är dags för film... Miss Seceret Agent 2. Duger en dag som denna....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback