Onsdag

Ledig i dag. Gött,gött. Men samtal från jobbet och frågan om jag kan jobba hör ju till. Och idag är inget undantag. Men jobbar jag i dag så jobbar jag hela veckan och det har jag INGEN lust med. AL var ju fixad så nån annan finns det nog att tjata på. Men jag vet hur det är. Man måste ju ringa alla och fråga annars kan man ju inte säga att man har försökt...

I går jobbade jag 8.30-14. Gött! Sen var det dejt med Jenny och fika på Mat&Muffins. Åt en helt ok GI-muffins. Inte så söt men den fyllde mitt begär i allafall.

Köpte min tågbiljett till Stockholm i går. Istället för att betala över 450 kr så betalade jag 99 kr. Det gäller att vara smart ibland.

Såg hockeyn hos mamma och pappa. FY FAN VILKEN MATCH!!!  FBK förlorade med 3-1 mot de eviga fienderna Frölunda. Och trots att de ledde så gjorde en spelare nåt som var helt otänkbart. I från båset så slänger denne ut en knytnäve rakt på Wallin, när denne åker förbi. Mycket oschysst!! Hoppas idioten blir avstängd!!

Idag ska jag försöka ta en promenad också. Kanske kan ta och ringa Carin och se om hon vill följa med ut. Det brukar inte vara omöjligt att få sällskap av henne.

Nej nu måste jag nog ta nåt att äta. Gick upp för 2½ timme sen men nån frukost har inte blivit av....bara kaffe...

Ha det så gött!

Kram Candy

Ps: Gick inte så bra på VV i måndags. Hade gått upp 0,4 kg, så nu är det hårda tag som gäller. Har som mål att gå ner 6 kg till innan midsommar! Behöver all stöttning jag kan få! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback