"Ledig" tisdag...och vår ute! Gött!

.......ja....jävla möte....suck...... men men...... 15-16 almöte sen blir det nog hem till mamma och pappa för hockey i kväll....

Kollat tåg till stockholm. 95 kr för enkel resa. Helt ok pris... ska bar få nån att byta med mig den 29 maj så att jag går dagen istället... Zandra ligger risigt till att få den frågan av mig...he he...

Nä, nu ska jag ta mig ett gött bad. Ska försöka få huvudvärken att släppa lite till. Somnade med huvudvärk och vaknade med huvudvärk....inget roligt alls!

Hare bra!!

Kommentarer
Postat av: Malina

ja inte är hon omöjlig heller :-p

Postat av: Marre

Nej, hon sa ja. Aldrig omöjligt där inte!

2008-03-05 @ 10:32:06
Postat av: majsan

nej det är ju the closingqueen vi talar om =)

2008-03-05 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback