FBK I SEMIFINAL!!!!

Hur skönt som helst!!!!

Jobbade 11-17 idag, men fick gå halv fem för jenny. Sen var det bara att hoppa in i duschen när jag kom hem för det vankades påskmiddag hos Kurt och Ingrid. Som vanligt good mat och good efterrätt... Sill, potatis, lax, skaldjur, ris, god gryta och gott bröd. Och så lite efterrätter.... Tog lite i alla fall... kändes bra ändå. Hon hade tänkt på mig när hon lagade maten och det enda som var fett och "fel" var väl desserten...

Jag och kurt satt och kollade på hockey på den lilla tvn i köket. Det var spännande kan jag lova. men  vi såg bar de 6 sista minutrarna och det räckte nog....

I morgon ska vi till mamma och pappa för lite påskmat där med, men där är påskbordet verkligen viktväktar inriktat,  och det blir nog lättare att räkna points där. Får nog träna en hel del till veckan om det ska vägas upp...

Nu ska jag se klart på King  Arthur på fyran och sen se om Jimmy har somnat ifrån den andra tvn så att jag kan lägga beslag på tvdosan.. Inget kul att se på den tvin i vardagsrummet.. vill ju se på den stora platt-tvn... där har vi ju alla andra kanaler som animal planet och TV 4 Film (som de för övrigt just nu visar världen sämsta film på:  Göta Kanal 2...)

Glad fortsättning på påsken !!

Candy

Kommentarer
Postat av: Touse

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tjohoooooooooooo...tralalalalalalalalallalala........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback