Då ska vi se....

Har varit och tränat med Charlie nu.

Kände av ryggen kan jag ju säga, men måste verkligen köra mitt ryggprogram oftare, annars gör det ju ingen verkan.
Det tar på rätt ställen i alla fall.
Sitter nu och väntar på att jag ska få skölja ur hårfärgen och se det färdiga resultatet. Just nu ser det inte såå läckert ut....

Beställde en klänning från Ellos/Josefssons förut.

Vad tycker ni? Själv tycker jag den är hur fin som helst...

image145

Nä, nu måste jag packa upp träningskläderna... De luktar nog inte så gott efter några timmar i väskan...

Candy


Kommentarer
Postat av: jyyhanna

mäh gee dig nu, ja klara mig själv haha
de kommer en karl i mitt liv när ja minst annar de hoho... ne nu ska ja ut me hanna o hämta pappa pysss

2008-03-18 @ 17:42:26
Postat av: Touse

hihi tjohooooooooooooo :)

Postat av: malin

vad har det vart för fel på din blogg.... morr.. har inte kunnat läsa den på flera dagar...

men nu går det igen... wohooo
kram Malin

2008-03-19 @ 22:19:01
URL: http://mama84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback