25= löningsdag!

Äntligen lön! Dammsugaren har lagt av och vi är i stooort behov av en ny. Så på lunchen ska Jimmy åka och köpa den och köra hem den. Kanske hinner ta en sväng med den innan jag börjar jobba. Eller så väntar jag och ser om Jimmy gör det. Han sa att han skulle ta golven om jag dammtorkade, då det tror jag nog jag gör i stället.

FBK fick stryk av Linköping i går. Tror det blev 3-7 , tröttnade när det stod 3-5 och slog över till CSI. Så mycket bättre...


Ska jobba min första closing idag sen den 18 februari. Ska bli spännande. Men det blir ju vad man gör det till.


Telefonen ringde nyss.... Det var nån där men ingen pratade. HATAR SÅNT!

TUR ATT MAN HAR NUMMERPRESENTATÖR...... BUSTED!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback