109%/100%!!!!!!

Fick reda på ett av resultaten på vår mystery shop som vi hade i går!

Och den som var inline var 109/100!! Det högsta man kan få!!! JAG ÄR SÅ JÄLVA GLAD!!!

Det betyder att vi som jobbade får bonus....400 kr till mig och 200 kr till de övriga. Gött, gött!!

I går var det hockey....Förlust med 0-4, men nu har de två hemmamatcher på raken och det ska väl vara skam om de inte lyckas kamma hem segern i någon av dem! Vill gärna gå och se live... får se om jag kan skrapa i hop till en biljett... Jimmy ska ju ändå jobba... Vi får se vad det blir.
Det är VV i morgon också,,, Känns som om jag har gått ner lite ialla fall... Är glad om det är 0,5...

Sitter och väntar på att Jimmy ska komma hem. Han har varit och hjälpt pappa med nybygget av altanen och sen åkte han till Jessica (hans syster..). Vi ska äta våfflor i dag och jag ska snart ta reda på vad det är för pointsantal i en våffla. Tyckte att jag läst nån stans att det är 3 points i en... Låter rimligt...

Aja,,,ledig i möra och då blir det träning med Charlie och hennes Erik. Kul att vara fler.
Ska färga håret sen också.

Synes!!

image112
Jag är såå sugen på Ben&Jerry glass!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback