Wohoo!! -1 kg till!

Vaknade jättesent idag. Gick inte upp förrens 11.45..

Tog en promenad tillsammans med Carin på ca 40 minuter. Skönt för både kropp och själ, kände jag.
Sen var det bara att slänga sig i duschen och dra in till stan för date med Jenny och vårat uppdrag... Vad det var talar jag inte om....kanske i möra...

Sen var Jenny med mig till VV och där fick jag positiva besked. Har lyckats gå ner 1 helt kilo till. Mamma däremot har fuskat mycket... Maria-Therese ville se hennes checklista! Ha ha....det ska bli intressant... Hon har nog inte fört en checklista på vääldigt länge... Och tyvärr visar det sig på vågen sen om man har slarvat..
Ja, ja...det kan ju bara gå bättre nu. Hon är ju snart i mål på sin målvikt i alla fall.

Själv har jag gått ner totalt -16,7 kg, och jag har 1,3 kg kvar tills min nästa guldstjärna. Mitt mål är att gå ner 4,5 kg till tills Gotland! Hoppas att man lyckas.. Men nu har jag gått ner nästan 2 kg på 2 veckor, så det kan ju gå. Det är mitt mål i alla fall.

Nu ska vi nog åka ut med Tusse till mamma och pappa...kanske...

Kommentarer
Postat av: Heléne

Vet du vad mycket 16,7 kg är!

Fasen va duktigt!!

Postat av: syster

grattis syster, snart lika då ja har ju gått ner 16.8kg men ja väger mmig på torsdag så får vi se vad som hänt..ler..pyss

2008-06-16 @ 21:54:00
Postat av: malina

GRATTIS!!!!!! :-)

2008-06-17 @ 00:31:02
URL: http://toddi83nr2.blogg.se/
Postat av: malina

du kanske kan få en kattunge som belöning :-p

2008-06-17 @ 00:31:30
URL: http://toddi83nr2.blogg.se/
Postat av: Touse

hihi vad duktig du är :) Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-06-17 @ 20:21:02
URL: http://touse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback