Tisdag

I dag ska jag jobba closing. Inte det roligaste man kan göra kanske, men någon måste ju göra det också...

Har sytt färdigt Jennies klänning! Stolt! Skönt att ha det gjort och stryka det från min "detta måste fixas före vecka 32-listan"

Lagar mat för fulla muggar också. Potatisklyftor, bacon och ägg till Jimmy och pasta med lax och spenat till mig.
Jag ska snart hoppa in i duschen också. Börjar 14.45 idag för vi har al-möte.
Måste hinna ner till Ica med ett returpaket till Ellos också. Ska skicka tillbaka sandalerna jag köpte. De är alldeles för små. Ändå tog jag rätt storlek men mina fötter är för tjocka....fan.....annars var de väldigt snygga...men men...

Nej nu måste jag sätta fart!!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback