Helgen som var + lyckad nedgång!

En mycket varm och rolig helg har det varit! Åsa och Per-Inge var här, för vi skulle alla på dop på lördagen.
Då blev jag och Jimmy gudföräldrar till Philip som är Jannickes och Jockes yngsta knodd!
Det är jättegott med banan!
Här matar jag honom med banan. Gott gott!!

Har även tagit premiärdoppet för denna sommaren! Vi var ut till Skutberget på lördag em. Vääldigt varmt och skönt!!

Vägde mig i morse på VV. Hade gått ner 0,8 kg! Gött gött!!
Sen blev det lunch med Halta Jenny och en tur på stan. Nu sitter jag mest och väntar på att Jimmy ska komma hem för vi ska ut och gå en timme med stavarna! Många aktivitetspoints där! 10 st för att vara exakt!

Lite fler bilder kommer här....





Spelade lite amerikansk fotboll i fredags kväll.... och en sak har jag lärt mig...Man ska inte ha vita leggings på sig.... de är dock inte så vita längre...snarare vääldigt täckta med gräsfläckar.....oops!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

hm.. jag tror att jag under gymnasiet ibland umgicks med p-i (han i blått?).. lite roligt..



så bra det går på vv! va roligt!ha en bra vecka!

Postat av: majsan

Tack för skjutsen häromdan! Snart kan jag nog cykla själv igen =)

2008-06-10 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback