Fredag

För första gången på två veckor så mår jag inte illa. Inte ens när jag vaknade. Så det känns skönt. Mådde bara lite illa innan vi åt lunch.
Lunchen intogs på Score tillsammans med min kråka Jenny. Vi gjorde stan idag. Dock inte så mycket shopping förutom det nödvändigaste på Apoteket..... Ok då....Jag var faktiskt inne på Make Up Store....men jag har ju sålt en klänning och fått 400 kr för den så det var jag värd. Kan liksom inte leva utan deras Tee Eye Gel...

Sen när Jenny drog till jobbet så åkte jag till Centralsjukhuset och fixade en ny patientbricka. Tänkte göra en åt Jimmy också men man måste göra det själv och visa leg, så han får snällt åka dit själv... När jag skulle gå in ringde mobilen och det var Tove. Hon var hos Fredrik tvärs över gatan, så hon mötte upp mig vid huvudentrén så gick vi och fikade på Wayne´s. Var in på apoteket och köpte skavsårsplåster för jag var så smart att jag satte på mig ett par nya skor i förmiddags när jag åkte in. Visste ju inte att jag skulle vara borta hela dagen... Så nu har jag ont i fötterna...bättre det än illamående i allafall...
När jag åkte hem tog jag en sväng till ICA och köpte lite grejor tills i kväll. Vi ska äta Grekisk pytt i panna a`la Viktväktarna. Hur gott som helst!!!

Men nu ska jag nog se om jag hittar dammsugaren....Den gömmer sig som vanligt......

I morgon ska jag jobba förresten. 8-17 både lördag och söndag... Ska bli skönt att komma tillbaka, även om jag längtar efter semestern. Men det är inte så kul att vara hemma när man inte är sjuk på riktigt utan bara mår illa av alla lukter som finns på jobbet. Svårt att förklara hur man känner, för allt luktar verkligen BLÄ!!

Aja...see you!!!!


Kommentarer
Postat av: Kråkan

Fan vilken jävla closing! Hoppas inte du dör när du kommer te möran, men vi stod ju inte sysslolösa direkt.. det är ju iofs ckså kul MEN så jävla töligt i slutändan!! Så.. nu har jag fått luftat mig lite =)

Syns på söndag babe!Rödtjutet hälsar..

2008-06-28 @ 02:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback