Då var det onsdag

I kväll är det regionalt AL-möte. Vi ska vara hemma hos Eva. Så jag ska inte jobba nåt idag. Bytte bort hela tiden istället. Får väl sota för det i slutänden men det löser sig nog. Den eviga frågan är ju: Vad fan ska jag ha på mig....

I går diskade jag och Angelika gjorde pappren. Gissa om jag är svart om händerna ÄVEN om jag har skrubbat dem.... Jag får väl troligen lägga mig i blöt i badkaret.... men det är ju bara skönt.....

Ska försöka att sy färdigt min klänning i dag. Känns som om det är skönt att ha det gjort. Sen återstår bara att hitta tyg till Saras mantel. Att det ska vara så svårt att hitta något billigt och bra ylle/ulltyg. De flesta tyger jag har sett går på allt mellan 150-249 kr metern. Inte undra på att färdigsydda mantlar kostar 1200 kr och uppåt....

Nä, nu är det symaskinen som gäller!!

Ha det så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback