Arn och pizza

Blev storhandling på kvällen när Jimmy kom hem.
Svängde förbi Stadium och kollade på skor. Med kom två par skor till mig, ett par sandaler, en tshirt och skosnören till Jimmy. Syrran är en bra försäljare hon...

Sen var det Maxi som stod på programmet. 4 fulla kassar. Våra förråd behövdes fyllas på rejält...
Vi köpte även Arn på dvd. Jag älskar den filmen. Längtar verkligen tills augusti då den andra och sista filmen har premiär.
Sugen på pizza var vi båda två och det blev en calzone var, dock barnportion för mig. Orkar inte sätta i mig en hel stor pizza själv.

Fick tips på Apoteket om illamåendet. Postafen heter en åksjuke-tablett. Den hjälpte faktiskt, förutom att jag sov middag i ca 2½ timme efter det att jag tog den.. Aja...

Nu ska jag gå och lägga mig lite och läsa tror jag. Är trött ändå, trotts min middagsvila...

Till helgen kommer Åsa och Per-Inge. Det är ju arvikafestivalen nästa helg, och de jobbar på den. Mellanlandning hos oss då.
Skulle ha hämtat hem Tusse i morgon men det går ju inte då. Får ta det på måndag em.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: majsan

du och ozzan tar samma droger =)

2008-06-26 @ 20:06:32
Postat av: Marre

Ja, visst gör vi det... Jag har inte heller jamat på hela dagen...;)

2008-06-27 @ 10:17:36
Postat av: Heléne

postafen är kalasbra :)

Iaf när de ska åkas båt o grejjas.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback