The Bells of Freedom

Jag har fått en ny favvolåt! Visserligen är BWO ett av mina favoritband men.......DAMN!!! Såg nyss dem på Allsång och "The Bells of Freedom"  gör ju mig bara så glad! Så i morgon ska jag hem till mamma och baka bullar och lyssna på min nya musik som jag har laddat in på ipoden.

Har även packat idag. Lite svårt att inte överpacka... Hoppas på bra väder men tar med jeans och varm tröja i fall att. Regnkläderna åker med också. Tog fram medeltidskläderna också så att de får vädras lite. Måste stryka dem också för de är ganska skrynkliga..
Åhh...ser fram emot att glida in i Visby Hamn på lördag morgon... Den känslan är oslagbar! Väl i hamn blir det frukost på Märtas Café i Östercentrum.

Undrar vem som har lånat "Da Vinci koden" av mig? Hittar den inte och den vill jag och Sara se på i bilen.

Är det någon som har den? Är ju så dålig själv att skriva upp vad jag lånar ut och till vem.... Får nog bli bättring på den fronten tror jag .

Nej nu ska jag nog ta mig ett bad och fixa mina naglar.

Bye


Kommentarer
Postat av: majsan

Åh!! Ska ni äta frukost på Märtas? Fan va gött! Inte ett dugg avis ;)

2008-07-29 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback