Ryggjävel

Ont i ryggen har jag nu, så jag har inte sovit speciellt bra i natt. Vändit och vridit mig fram och tillbaka för att hitta ett läge där det inte gör ont i ryggen. Hittade det så småningom och somnade. Inte nog med att ryggen värkte, så var det ju hett som in i helvetet... Men nu ska vi inte klaga över värmen som har kommit...

Gissa om jag längtar till semestern. Jag har 8 arbetsdagar kvar att jobba. 5 nästa vecka och tre veckan efter det.

Pratade med Mia i går också. De har skaffat katt. En svart och lurvig sak. De ska hämta den om två,tre veckor. Den 14-15 augusti ska vi ner till Göteborg och Liseberg med Antonia och eventuellt en kompis till henne. Vi sover över hos Mia och Matz då. Det blir så jobbigt att åka fram och tillbaka ända upp till Karlstad på natten. Jimmy tycker ju inte om att åka bil på kvällen/natten. Jag däremot ÄLSKAR det. Men nu är det ju inte jag som kör, så då får man snällt rätta sig efter chaffören.
Nu ska jag ta och greja lite här hemma. Blir nog mamma och pappa sen på em när Jimmy har slutat jobbet.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback