Måndag och sista vecka före semestern

I dag ska jag jobba closing för första gången sen innan midsommar. Det ska faktiskt bli skönt. Hoppas att det inte blir så mycket att göra. Känner verkligen ett stoort behov av semester nu. Min kropp säger att jag ska ta det lungt, även om jag har varit ledig lördag och söndag. Behöver låångledigt.

Vi var upp till Hagudden i helgen. I år var det inte så mycket folk som förra året. Då var det ca 80 motorcyklar men i år bara 30... Risk för dåligt väder och en stoor kommande träff i Holland veckan efter satte nog stopp för de flesta.
Hur som helst så stod jag i kiosken mellan 22-24 på lördagkvällen. Sålde mest öl och korv...

På onsdag ska vi på inskrivningssamtal på MVC. Ska bli riktigt spännande.. Förutom blodproven då...

Nu ska jag ängna mig lite åt tvättkorgen...suck.....

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback