Lördag

I dag blir det kalas för Anton och sen vidare till Mia och Matz. Vi var där igår kväll så vi pratade på om vi skulle grilla tillsammans idag. Får väl se hur trött jag är. Mia ska även ha kalas för sin släkt för hon fyllde 30 den 3 juli. Eftersom vi inte var på festen den 12 (båda två jobbade ju) så får vi fira henne idag istället.

Jimmy jobbar idag mellan 9-14, så jag har bara suttit hemma och haft tråkigt. Men jag ska snart ta ett bad och börja kolla på vad jag ska ha på mig...detta eviga problem... Det är lite svårt för vädret är ju inte så stabilt om man säger så.. Blir nog jeans som vanligt..



En bild på Mia och mig från påsken 2007. Mycket rolig fest!

Kommentarer
Postat av: heidi

gud vad roligt !.. sy sina egna kläder får man de ju som man vill..

oj 25 års jubileum..måste bara ta o åka dit hört så många som pratar så gott om det..

när var det nu igen? börjar det v. 30?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback