Fredag och stekhett!

Nu är klockan 9.20 och jag ska snart åka till jobbet. Just nu har jag en vääldigt kelig katt som ligger mellan skärmen och tangentbordet och åmar sig. Den lilla grisen... En hårig gris dessutom..

I går var jag och hjälpte syrran att lägga upp ett par gardiner och sy kuddfodral. Skönt att göra nåt annat än att bara åka hem och känna att jag bara somnar så fort jag lägger mig i soffan eller sängen.
Går 10-19 idag. Ska se om jag kanske kan få gå hem 17 för jag har börjat fått ont i ryggen igen... Inte så kul att det börjar så tidigt, men det kan bli så för en del, säger alla tidningar...Usch, ont gör det i allafall...

Aja, nej nu blir det att borsta tänderna och dra iväg!

Ps: Jag har ledig helg sen, även måndagen är ledig! Skönt!! Ds

Ciao!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

tack för hjälpen gumman, hoppas du snart mår bättre... vi hörs puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback