Endast tre dagar kvar att jobba...

SEN ÄR DET SEMESTER!!!!!!!!!!!!

Ska bli hur skönt som helst. Idag tog jag ut en semsterdag. Aura jobbar istället för mig. Det var ju inget skift, bara 10-17.
Eftersom jag inte har någon ork kvar i kroppen när jag kommer hem efter jobbet på em/kväll så blir det heller inget gjort hemma. Men det har jag fixat idag. Tvättat, städat och plockat disk.

När Jimmy har slutat jobbet  så ska vi åka upp till den årliga mc-träffen med Goldwingklubben på Hagudden. Det är planerat att vi ska sova över där i husvagnen om det inte blir förjäkligt väder. Visserligen är det stor risk för regn men vi tror att vi stannar kvar i alla fall. Skönt att vara borta hemifrån en liten sväng i allafall..

Om tre veckor är vi i Visby och jag längtar som en tok! Det gäller att njuta nu, sista semstern utan barn. Sen lär det bli andra bullar...

Fick reda på igår att en av mina gamla skolkamrater tillika stallpolare också ska ha barn. Det är visst många som får besök av storken nästa år....

Nä, nu ska jag nog se om jag ska packa väskan och sen hoppa in i duschen.

So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback