Bullmamma, det är jag det...

Är ledig idag med. Lyx att vara ledig tre dagar i rad. Men så är det...

Fick stor lust att baka idag så jag trotsade vädret och drog på mig mitt regnställ och drog iväg till ICA för att handla diverse saker.
Matbrödet står nu i ugnen och är klar om ca 30 minuter, bulldegen är på jäsning och så blir det nog lite muffins också.

Fick sms av Jenny förut att det är AL-möte i morgon kl 15. Kanske kan ta med lite fikabröd då...om inte min kära make har käkat upp allt. Får nog låsa in allt med dubbla kodlås har jag en känsla av.

Mitt illamående har gått över helt...trodde jag.... Men idag är det inte så bra. Behöver nog sova lite sen efter allt bakstök. Konstigt, jag har ju inte mått dåligt på en vecka ungefär... men men...så är det....

I helgen som gick var vi hos mamma och pappa och käkade i lördags och hos Kurt och Ingrid och käkade i söndags.
Snacka om bortskämda! Skönt att inte laga mat...

Åååååååhhhhhhhhhhhh......................JAG HAR BARA 8 ARBETSDAGAR KVAR TILLS SEMSTERN!!!!JIPPIE!!!!!!!!!!!

Det var allt för nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback