24 juli

De två senaste dagarna har varit jättevarma. Och jag har lyckats bränna mig... Glömde smörja in mig innan vi drog till stallet och satt och fikade i ca 40 minuter i solväggen. Oops..

Men men... Glömde det inte igår i alla fall..
Har varit i stallet med Tuva i tre dagar nu. Jag hyrde en ponny till henne i tre dagar i födelsedagspresent. Den var mycket uppskattad! Hon har aldrig suttit på en häst förut och hon har en naturlig fallenhet för det kan jag säga. Hon satt jättebra i sadeln och balansen var det verkligen inget fel på. Hon till och med travade! Har några bilder som jag ska lägga upp senare.

Idag ska det också bli jättevarmt. 27 grader enligt NWT. 25 grader idag och 26 i morgon enligt SMHI.. hur som helst så blir det fint väder.

Min kusin Sara fyller år idag! Grattis till henne!!

Tyvärr måste jag städa lite här hemma. Har ingen lust men det måste verkligen göras... T ex så måste badrummet få sig en rejäl omgång..Blä!!

Ja ja,, det är väl lika bra att sätta igång då....

Kramen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback