20 juli

Idag fyller Antonia 12 år. Tänk att tiden går så fort. Vi ska upp till henne snart och fika. Sen så ska vi hämta Tusse idag också. Hans tid på kollot är slut för denna gång...Mamma måste städa... Så nu ska han få vara hemma tills vi åker till Gotland.

Skönt med sovmorgon tillsammans. Vi gick nog inte upp förrens 10.20 ungefär.

Nu ska jag ta och greja lite...

Bye bye




Antonia på Kneippbyn förra året.




Konsert i Kils kyrka i julas. Hon spelar trumpet!


Jag och Antonia på Paddanbåtarna 2003 eller 2004.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo..kalas är alltid roligt =)

oj.. det blir en spännande vecka då.. önskar jag kunde åkt dit i år.. måst man göra.. måste man vara klädd eller går dte bra med vanliga kläder?? dock roligare att käl ut sig.. hehe

Postat av: M

tjohooo.. hoppas du får en alldeles underbar semaster! själv har jag ny blogg.. yihhaaa.

2008-07-21 @ 11:41:03
URL: http://mama84.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjohooo.. hoppas du får en alldeles underbar semaster! själv har jag ny blogg.. yihhaaa.

2008-07-21 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback