Men seriöst....

.......Workshopen som vi skulle på i morgon angående Made to order är inställd. Och det får man reda på 12 timmar innan den börjar. Dålig stil! Hoppas att de har någon bra anledning....

Hoppas att mötet på torsdag också är inställt...*hoppas, hoppas, hoppas...* Då kan jag åka med till Ikea och köpa madrasserna...

Min dag i morgon ser ut så här: Jobba 10-17, ärenden på stan mellan 17-18 och sen träna 18.30-19.30. Om jag är rikigt snäll så kanske jag får gå runt 16,30-tiden. Då hinner jag göra allt utan och stressa... Och jag är faktiskt snällast i hela världen...om jag får bestämma.....och det får jag....ibland.....

Nu ska jag lägga mig och lyssna på min ljudbok "Gåtornas Palats" av Dan Brown. Den rekomenderas varmt!

God natt!

Candy


image141

7 månader kvar.....Visst är det vackert??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback