Jaha.....

Feber....tack så jävla mycket för det.......... Är inte alls på topp nu..... Ont i ryggen, feber upp och ner hit och dit....... Ock sen känns det som om jag begöver sova i några dygn.... 

Åsa och Per-Inge är här från Stockholm den här helgen. Men det är ju typiskt att jag ska bli dålig. Gick hem från jobbet förut. Kändes inte alls bra. Inget kul att inte kunna ge 100 %. Så chefen sa att jag skulle gå hem och sova på saken. Blir nog en tidig kväll i dag. Men först blir det melodifestivalen.... Kan ju alltid ha den i bakgrunden i alla fall.

Behöver nog köpa nåt uppiggande medel typ ginseng eller nåt.
Rosenrot kanske... ja ja.... Måste bli piggare i alla fall. Och det snart!!

Hoppas att mina små har det bra borta i Grumpan! Kanske lite tur att jag inte "fick" åka dit. Hade defenitivt inte orkat med det....

Kram en het Candy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback