Trill-i-kull-Kajsa....Det är jag det....det kunde ju ha gått väldigt illa!

Två gånger på två dagar...
En i går när jag och Jenny skulle vara smarta att gena genom en häck med snödriva i... Föll pladask framlänges men lyckades missa att landa på magen med några centimeter....
Och en gång idag påväg till jobbet... Halkade och lade mig raklång... Slog i svanskotan och röven.. Det gjorde väldigt ont i magen också... Kravlade mig upp ialla fall och tog mig till jobbet där jag stelnade till "sakta men säkert som ett brev på posten.) så det blir ju sällan bättre att stå där och pina sig...
Är hemma i morgon också.. Mår även illa och sen gör det ganska ont i sidan av magen..
Tänker inte flänga runt på jobbet och plåga mig när jag har så ont, trots att jag verkligen inte har många dagar kvar att jobba (om man räknar med i morgon så har jag tre dagar kvar). Tänkter på mig själv och knyttet i första hand.
Allt annat får faktiskt stå åt sidan, vare sig det är svårt att få in tider eller nåt annat....

Nu till nåt mycket roligare...

Vi hade överraskningsmiddag för Jenny i går. Lyckades göra någolunda god mat (gästerna tyckte det var gott..hoppas att de inte ljög..) och det var trevligt!
Jag fick även en present av Mackan (gulle dig!). Två "gammeldags fördomsfria negerbollar" och pepparkakskarameller i en fin inslagning! Me like godis! Tack tack tack!

Hälsade även på Malin Gustavsson och Alicia tidigare på dagen hemma hos dem. Gud så söt hon är den lilla skrutten!!
Tog kort men orkar inte lägga in dem nu. Tar det nån annan dag helt enkelt..
Nu ska jag krypa ner och vänta på resultatet på Idol-finalen!

Heddå!!

Kommentarer
Postat av: sara

Ojs vilken otur du har!

2008-12-13 @ 07:46:02
Postat av: majsan

maten var supergod och jag ljuger inte, det vet du!



bra av dig att tänka på dig och knyttet i första hand tycker jag. snart är du fri från... kan bara säga att det är väldigt gött!



ses på torsdag hörru! kanske kan få med de andra brudarna i sällskapet också?



2008-12-13 @ 19:19:10
Postat av: Johanna

mm, broddar är nog på ingång från familjen hihi.. ha de gott syster, kanske lite pepparkaksbak iveckan?? pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback