Nyvaken

Jimmy och Per-inge  ska åka till Mjölby snart och kolla på en van som Per-inge antaglien ska köpa. .Själv ska jag och Åsa göra stan idag. Istället för Gröna Lunds julmarknad så håller vi oss i Gamla Stan... Ska bli skönt att bara strosa runt i affärer  utan gubbar som suckar och tycker att det tar för lång tid....
I går åt vi pizza och den var hur god som helst.. Men allt är gott när man är hungrig.

Hade som vanligt jättesvårt att somna i går kväll och låg nog och vred mig i tre timmar... vad jag blir trött på det. Men men...

Tror ni inte att det ska regna idag?! Varenda gång jag är här så nog är det oftast dåligt väder. Skit...........

Over and out

Kommentarer
Postat av: Per-Inge

Det blev 1 van/Pinge

2008-12-17 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback