Nu är det ledigt i ca ett år framöver

Japp, idag är det första dagen på min havandeskapsledighet/mammaledighet. Det känns väldigt skönt, än så länge. Har ganska mycket planerat denna vecka och givetvis nästa då det är jul, men sen så hoppas jag på lite lugn och ro. Jimmy är också långledig under jul. Det känns också bra, för det har rullat på som fan den här hösten. Vi behöver lite ledigt tillsammans känner jag.

Idag var jag till barnmorskan för kontroll och allt så hur bra ut som helt. Knyttets hjärtljud låg på 148 slag. Låt väldigt jämnt så barnmorskan trodde att den låg och sov. (Kan ju tala om att den vaknade när jag kom till Ica sen...)

Har nyss gjort knäck för första gången själv i hela mitt 31-åriga liv. Det gick bra och de ser inte så pjåkiga ut heller. Får väl se vad de får för betyg i kväll av experten på godis/kakor...alltså Jimmy ;)

I morgon har jag bakning på schemat och besök av Jenny. Sen ska hon, Camilla och jag till Ikea... Ooooooooo...det kan bli farligt det...:)

Kommentarer
Postat av: majsan

se till så han inte äter upp all knäck ikväll.. jag vill ju smaka imorgon=)

2008-12-17 @ 17:44:15
Postat av: sandra

Ha det så skönt nu hemma ! ! men jag kommer sakna dig på jobbet :)



God Jul och Gott Nytt År !

Många kramar Sandra

2008-12-17 @ 21:21:53
Postat av: Aura

Vad det här du gömde dig?? Kul att vara ledig? Enjoy! /Aura

2008-12-18 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback