Ja se det snöar!

Det började med regn i går morse men slutade i snö. Hoppas att det får ligga kvar ett tag, men det verkar inte lovande. Är ju inte några minusgrader ute...

Jag var till sjukgymnasten i går och det var skönt. Har nu fått konstaterat att jag har väldig svag rygg och mina muskler måste stärkas! Simma, gå med stavar och andra bra ryggrörelser är bra för mig. I januari börjar jag med vattengympa på sjukhuset tillsammans med massa andra gravida tjejer/kvinnor. Spännande... Men hjälper det så är det bra!

Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag går hem... Ska bli skönt att varva ner från jobbet men även ladda upp för vad komma skall!
Nu ska jag leta upp mina snökängor och sen traska iväg till jobbet. Det är mycket snö på vägen och jag vill inte cykla omkull....

På lördag ska vi gå på julmarknaden på Gröna Lund. Det ska bli såå mysigt! Och ett stop på Sten Sture gör Stockholmsvisiten komplett!!


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback