Det är över nu.....

.....julstressen alltså....
Jag älskar julen, tro inget annat men i år är det skönt att det är över. Äntligen lite lugn och ro och tid till att rå om sig själv lite.
I morgon blir det nog en sväng till Bergvik på mellandagsrean. Måste tyvärr köpa mig ett par byxor som passar... jag trodde jag skulle slippa undan men icke! Inte så kul att gå runt i ett par trasiga jeans eller mysbyxor heller för den delen. Kul att ha något att variera med.

Årets julklappar var underbara på alla sätt och vis. Fick många bra saker som tex en morgonrock, hårblås, parfym, fleecetröja och mössa, och smycken från min älskade gubbe. Han är bara för go!

Nu ska jag snart krypa ner i badet och sen blir det tv:n för hela slanten. Pirates of the Caribean 2 går på tv4 sen! Gött med lite ögongodis iform av Johnny Depp och Orlando Bloom...mums.......

Lycka till i natt ni som ska jobba på BK City! Rocka på!!


Hej då på en stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback