Dagen före

Ja idag startade vi tidigt. Var uppe redan vid sju (brukar sova till 10 i vanliga fall..) för att runt halv 9 ta bussen ut till Bergvik för att shoppa de sista julklapparna. Vi enades om att ta bussen, jag och Jimmy, så slipper vi det krånglet att leta parkering och bli irriterade på hur folk kör.. Tillbringade ca en timme på Bergvik för att sen dra in till stan. Lyckades hitta det vi sökte, även ett ursnyggt nagellack till mig själv på Make Up Store.

Lunch blev det på Kebab House.

For sen hem och slog in de nyinhandlade klapparna för att sen slappa lite framför tv:n.. Sov "middag" i två timmar. Under tiden var Jimmy till Kil för att tända ljus på bland annat sin mormors grav.
Det kändes skönt att få en stund för sig själv trots att jag "bara" sov.

Nu på kvällen har vi varit och käkat hos mamma och pappa och även ÄNTLIGEN träffat Johannas kille Fredrik. En mycket trevlig prick! Tyckte om han på direkten. Honom hoppas jag att hon aldrig släpper.

Spelade Bingolotto, men inte fan var det någon av oss som vann. Jävligt nära resor många gånger men icke!!
Tusse är nu på kollot och det var livat stor del av kvällen... Då kan man ju hoppas på att de är lugna i morgon.. tills vi öppnar alla klapparna och de hamnar i paradiset bland papper och snören...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och invänta tomten...

God natt och en riktigt god jul!



Är det någon som kommer i håg dessa gubbar?? Tyckte de var skitroliga när jag var liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback