5 dagar kvar...

...tills tomten kommer.... Och jag har varit snäll, jag lovar!

Är just nu såå sugen på julmat! Ge mig Janssons frestelse, julskinka och kalvsylta! Nu!!
Dröjer nog inte så länge för på söndag ska vi till Jimmys mamma och käka lite julmat. Vi brukar alltid vara hos henne den 23:e men i år tar vi det tidigare, dels för att slippa all stress. Nästan alla får ju lön på tisdag och det innebär nog för många av oss handling av julmat och återstående klappar den dagen.

Pratade nyss med Jenny. Hon ska gå sin första natt inne i City som AL. Hon är nervös. Det skulle jag också vara. Hoppas att det inte blir för mycket bråk bara.

Såg nyss att det kommit pengar in på mitt konto från försäkringskassan. Trodde att de skulle komma först nästa vecka . Det satt mycket bra. Dock "bara" 365 kr men det hjälper. Så i kväll ska vi unna oss en varsin pizza från Don Pepino!

Har slagit in alla julklappar idag. Hade hjälp av Tusse.... eller hjälp och hjälp...han satt mest och bet i snören och tyckte att det var roligt att lägga sig tvärs över pappret. Kanske skulle ha slagit in honom i stället... vilken syn..


Kan inte rikigt greppa att det "bara" är 8 veckor kvar tills knyttet är beräknat att ploppa ut... Kan ju säga att det börjar bli tungt nu och jobbigt att röra sig. Klumpig känner man sig också.. och saktfärdig.. Jag går väldigt mycket saktare nu än tidigare. För att inte tala på när jag går upp för trappor.. Tre trappor är döden...


Min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback